Vrátenie tovaru
Nesedí vám tovar zakúpený v našom e-shope? Nepoškodené a nepoužité produkty môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od ich prevzatia. Môžete si tiež prečítať naše platné obchodné podmienky.
Ako vrátiť tovar?
Snažíme sa vám vrátenie tovaru čo najviac uľahčiť. Preto priamo vo vašom balíku nájdete formulár na vrátenie tovaru spolu s vratkovým štítkom PPL alebo DHL, ktorý vám celý proces uľahčí. U dopravcu Česká pošta je možné štítok poslať e-mailom, ale len po predchádzajúcej telefonickej dohode.
- Uistite sa, že je tovar nepoškodený, nepoužitý a najlepšie v pôvodnom obale.
- Vyplňte formulár na vrátenie tovaru, ktorý nájdete v vašom balíku.
- Formulár vložte k tovaru a dôkladne zabaľte.
- Na balík nalepte štítok a postupujte podľa pokynov dopravnej spoločnosti.

PPL parcel return ČESKO
Balenie zásielky
Prosíme, zabaľte zásielku tak, aby spĺňala bezpečnú prepravu a balenie zodpovedalo hodnote a charakteru prepravovanej zásielky. Používajte pevné obalové materiály, výplne zabraňujúce pohybu a vhodné deformačné zóny, ktoré chránia zásielku. Čím väčší a ťažší tovar je, tým pevnejší obalový materiál použite.
Maximálny rozmer zásielky pri podaní na PPL Parcelshope je 120x60x60 cm, PPL Parcelbox je 60x43x43 cm a hmotnosť do 31,5 kg. Podrobnejší návod, ako vhodne baliť zásielky, nájdete na stránke www.ppl.cz.
Označenie etiketou
Etiketu prosím nalepte na balík tak, aby bola dobre čitateľná, nepokrčená alebo inak poškodená. Nelepte etiketu cez roh zásielky a nepoužívajte ju na uzavretie zásielky. Etiketu nalepte cez pôvodnú etiketu, alebo ak novú etiketu nalepíte na iné miesto, pôvodnú etiketu znehodnoťte strhnutím aspoň čiarového kódu. Pôvodný čiarový kód nesmie byť viditeľný.
Ako spätnú zásielku poslať?
Vašu zásielku môžete odovzdať na jednom z viac ako tritisíc podacích miest PPL Parcelshop označených samolepkou. Alebo zásielku môžete vložiť do PPL Parcelboxu. Kompletný zoznam podacích miest vrátane otváracích hodín nájdete na stránkach www.ppl.cz.

DHL parcel return Slovensko
Balenie balíka
Vrátenú zásielku zabaľte do stabilného obalu. Vonkajší obal musí byť pevný. Čím je zásielka ťažšia alebo objemnejšia, tým pevnejšie a stabilnejšie musí byť tovar zabalený. Obal nesmie mať žiadne viditeľné poškodenie a v prípade potreby musí byť vystužený lepiacou páskou.
Označenie štítkom
Pripevnite, prosím, štítok na vrátenie tovaru na balík tak, aby bol jasne čitateľný. Uistite sa, že štítok nie je nalepený na viacerých stranách balíka. Ak nalepíte štítok na starý obal, pripevnite nový štítok tak, aby bol starý štítok úplne zakrytý.
Ako poslať spätnú zásielku?
Objednajte kuriéra na vyzdvihnutie balíka a to buď telefonicky v čase od 8:00–16:00 na telefónnom čísle 02/16 160 alebo e-mailom: zs@intime.sk. Kuriér príde balík vyzdvihnúť na vami zvolenú adresu v požadovanom dátume, najskôr však nasledujúci pracovný deň po objednávke. Presný čas vyzdvihnutia nie je možné určiť. Miestny servisný bod nájdete na odkaze www.parcelshopfinder.dhlparcel.com
Potvrdenie o prevzatí zásielky
Po odovzdaní zásielky automaticky dostanete potvrdenie o jej prevzatí e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú pri pôvodnom doručení.
Obráťte sa na nás
Potrebujete poradiť so správnym výberom alebo voľbou vhodnej veľkosti? Zavolajte nám alebo napíšte. Radi vám so všetkým pomôžeme.